31 Ekim 2016 Pazartesi

MUTLAKA İZLENMESİ GEREKEN 5 HİNT FİLMİ

         


           Hindistan film prodüksiyon merkezi için kullanılan isim Bombay iken  ilerde Hollywood' danda esinlenerek bu ikisini birleştirmişler ve   BOLLYWOOD adı altında dünyayı sallayan film sektörünü ortaya çıkmışlar.
           Açıkçası Hint Filmleri için sayısız film izledim diyemeyeceğim ama Hint Film severlerin adı soyadı gibi bildiği dünyanın da takdir ettiği 5 film paylaşacağım sizlerle tabi ki bunlar benim kişisel zevklerim, sizinde çok beğendiğiniz filmler varsa ki vardır tavsiyelerinizi bekliyorum.
                    Gelelim filmlerimize...
 


TAARE ZAMEEN PAR(YERDEKİ YILDIZLAR / HER ÇOCUK ÖZELDİR)




           Bu benim izlediğim ilk Hint filmi ve ön yargılarımı kıran ilk film eskiden 3 saat film mi olur diyordum filmi izledikten sonra keşke 6 saat olsaydı dedim ve filmin ortasında yaptıkları danslar itici geliyordu halada çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Konumuza dönersek "disleksi" olan bir çocuk var ( biri disleksiyi biliyorsa ya bu filmi izlemiştir yada konuya ilgilidir) herkes onu yaramaz, şımarık, tembel olarak değerlendirir, ailesi de öyle düşünür cezalandırmak için yatılı bir okula gönderilir burada çocuk içine kapanır hayata küser takiii onun dilinden anlayan bir öğretmenle tanışana kadar. Bence herkesime hitap eden bir film ama öğretmen ve veli isen kesin izle bu filmi arkadaşım... Çünkü öğrencilere bakışın değişecek... 
                Filme aşağıdaki linkten ulaşabilirsin.Bu arada bir çok filme Türkçe dublaj yapıldı ama bence aynı zevki vermiyor.







3 İDİOTS
(3 APATAL)

      
        Yine bir Aamir Khan filmi bu adamın ismini gördüysen bir filmde gözlerini aç ve kırpmadan filmi izle ben kefilim. Adının 3 aptal olduğuna bakma 3 muhteşem insan izliyorsun. Şimdi şöyle bir durum var filme göre Hindistan da eğer kızsan doktor olacaksın, erkeksen mühendis olamazsan öl, geber... Filmin vermek istediği de bu,  bırakın insanlar istediklerini olsunlar. Kahkalarla izleyeceğin bir film bir öğrenci topluluğun varsa ve ne izleyelim diye kafa patlatıyorsanız işte filmi buldunuz, yalnızlar da izleyebilir zaten bir kaç defa izleyeceksin. Bu arada hep gülmeyeceksin filmde öyle bir an gelecek ki nefesin kesilecek, o sahnede umarım bu yazdıklarımı hatırlarsın :) İyi seyirler... linkine aşağıdan ulaşabilirsin.

  Türkçe Dublaj ve Tr Altyazılı  :   http://www.filmionlineizle.net/3-idiots-izle.html#





 GHAJİNİ



          Bu liste biraz Aamir Khan listesi gibi oldu ama bu son. Her ne kadar bu filmin "MEMENTO" adlı filmin çakması olduğu söylense de ben bunu izledim bunu biliyorum. Filmin ilk yarısında bir yalanla başlayan bir aşkı izlerken, son yarısında bir adamın nasıl psikopat biri olduğunu izliyorsunuz. Bence harika bir film şiddetle tavsiye ederim. Daha detaylı bilgi verebilirdin diyene google amcaya yazıyon o her türlü bilgi veriyor. Ama yazarak vakit kaybetme izle...

Linke aşağıdan ulaşabilirsin.





BLACK


         Beren Saat ve  Uğur Yücel' in oynadığı "Benim Dünyam " adlı film birebir bu filmin uyarlamasıdır. İzleyenler çok güzel diyor ama ben de, taklitler aslını yaşatır sözüne katılıyorum. Bir kız çocuğu doğuştan görmüyor, duymuyor ve aslında bir hayvandan farksız yaşıyor. Ona bir öğretmen tutuluyor ama öğretmen dediysem öyle sevgi ve şefkat dolu birini beklemeyin. Bizim en ufak bişey de bile umutsuzluğa kapılıp depresyona girdiğimiz başka bir deyişle şımarıklık ettiğimiz durumlarda bu kız 20 tırnağıyla yapışıyor başarmak için. Tabi bu süreç çok kısa olmuyor senelerini alıyor. Yani bu film bir başarının hikayesi...

               Linke aşağıdan ulaşabilirsin...





 MY NAME IS KHAN
           


           Hihdistanda insan sayısı kadar din var neredeyse ama soyadı Khan olanlar Müslüman, gerçekde de böyle yani... konumuza dönelim.         
               Film Hintli bir Müslümanın Amerika da  yaşadıklarını anlatıyor. Zaten yabancı bir yerde din, dil, ırk ayrı olduğu yetmezmiş gibi birde otistik buda ayrı bir zorluk çıkarıyor ona... Ama orada tanıştığı oğlu da olan bir kadınla evleniyor. Kadın ve oğlu evlilikten sonra Khan soyadını alıyor. 11 Eylül olaylarından sonra zaten Müslümanları sevmeyen Amerikalılar tüm Müslümanları terörist olarak görüyor. Ve kadının oğlu sırf Khan soyadından dolayı ırkçı kesim tarafından öldürülüyor. Sonrasında ise KHAN Müslümanların terörist olmadığını haykırmak için yollara düşüyor. Bu arada Shahrukh Khan hayranları zaten biliyor ama Hindistan'ın en ünlülerinden ve onunda hemen hemen her filmi olay...Linke aşağıdan ulaşabilirsin...

Tr Altyazılı : http://unutulmazfilmler.co/my-name-is-khan-benim-adim-khan.html



         NOT:

       Her ülkeden film izlemeye çalışıyorum çünkü hepsinin kültürü farklı o yüzden izlemesi keyifli oluyor size de tavsiyem sadece Kore, Hint, Tayland vs... İzlemeyin zaten tek bir yere takıldığınız da bir süre sonra aynı kaliteyi bulamadığınızda insan ister istemez sıkılıyor... Elimden geldiğimce farklı ülkelerden kendimce en iyi filmleri derliyorum. umarım beğenirsiniz ve umarım tavsiyelerde bulunursunuz. İyi günler / İyi geceler =)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder