30 Ekim 2016 Pazar

MUTLAKA İZLENMESİ GEREKEN 5 KORE FİLMİ


Miracle in Cell No 7 (7. Koğuşun Mucizesi)


         Bilgisayarını açtın ve film izlemek istiyorsun ama karar veremiyorsun dram mı olsun komedi mi olsun. Hah tam o sırada bu film imdanına yetişiyor hüngür hüngür ağlarken aynı anda patlatıyosun kahkahayı... Tamam da konusu ne bunun diyorsan şöyle; zihinsel özürlü bir baba (bence otistik) işlemediği halde cinayetten tutuklanıyor ve idama mahkum ediliyor, bütün kötülüklere karşı çok saf ve iyi niyetli...Bir şekilde minik kızını koğuşa gizlice getiriyorlar...

           Baba idam edildi mi?
           Masumiyeti ispatlandı mı?
           Kıza ne oldu?
           Merak ediyorsan izle...

       Türkçe altyazılı izlemeni tavsiye ederim linkler aşağıda ama illa türkçe dublaj osun diyorsan onuda veriyurum...

         Türkçe dublajına bu linkten ulaşabilirsin;




A Werewolf Boy(Kurt Çocuk)


        Ben kararımı verdim ne izleyeceğimi biliyorum. Çok fena kore dizilerine sardım ama 16-20 bölüm diziler 2 gün 2 gece uykusuz kalıyorum bana dizi tadında bir film lazım birde fantastik olursa tadından yenmez diyorsan işte senin filminde bu... Konuya gelince esas kızımız hastalığında dolayı bol oksijenli bir yere yerleşmelidir. Ve yerleşilir. Esas oğlumuz ise isanımsı bir yaratıktır. Kızla bir araya gelmeden önce oğlanın tek dünyası yemek iken daha sonra tüm dünyası bu kız olacak. Kız ne kadar bencilse, oğlanda bir o kadar sadık...

            Sence mutlu sonla mı bitecek ? izle ve gör. Linkini aşağıda veriyorum.



We Teach Love



            Romantik, duygusal bir şey olsun ama klişede olmasın şöyle süprizli sonunda AAAAA diyeceğim bir şey olsun diyorsan senin filminde bu... Konuya gelecek olursak kızımız liseden buyana birini sevmektedir buna karşın bu birisi bırakın pas vermeyi kızı varlığından bile bi haberdir. Ama kız kafaya koymuştur onu etkileyecektir. Nasıl mı? Bir çöpçatan firmasına gider gerisini onlar yazar kız oynar( yada tam tersimiydi :) ) Kefil olabileceğim filmlerden izle pişman olmaycaksın.

                  Linke aşağıdan ulaşabilirsin.



Only You




              Aslında Belçim Bilgin, İbrahim Çelikkol'un oynadığı "Sadece Sen " filmini izlediysen sen bu filmi biliyorsun. yok izlemedim bana konu lazım diyorsan... Şöyle Hayatı bırakmış eski bir boksörle, hayata sımsıkı tutunmuş kör bir kızın hayatını anlatıyor. Sonra kader ağlarını örüyor da örüyor. 
                Linke aşağıdan ulaşabilirsin.
http://www.koreanturk.com/only-you-2011-izle.html


A Moment to Remember




         "Only You" da olduğu gibi Özcan Deniz ve Fahriye Evcen'in oynadığı "Evim Sensin"i izlediysen bunu da biliyorsun. Neyse ben kendimce açıklayım. Hani herkesin bildiği bir hikaye vardır ya hava alanın da kız kendinin olmayan kurabiyeleri löp löp yutar arada sırada aynı pakatten kurabiye alan ihtiyara tip tip bakar. sonrada paketin ihtiyara ait olduğunu anlayınca mahcup olur. Bizimkilerin karşılaşması böyle başrolde kurabiye yok da kola var tek fark bu. Film afişinden de belli olduğu üzre gözler dolu dolu yani mutlu bir son bekleme...


               Aşağıda vereceğim linkte konuya daha ayrıntılı bakabilir izleyici yorumlarını da okuyabilirsin.


  

           NOT:         
Açıkçası bu benim ilk blog yazım ve sürçü lisan ettimse affola... Film izlemeyi çok seviyorum ve bazen film açtığımda çok hayal kırıklığına uğruyorum buna karşın iyiki izledim dediklerimde çok fazla yani ben çektim siz çekmeyin...
            İyi seyirler :)





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder