1 Kasım 2016 Salı

TAVSİYE EDEBİLECEĞİM 5 TAYLAND FİLMİ



            Mutlaka izlenmesi gereken 5 Tayland filmi diye iddialı bir başlık atamadım. Çünkü; neredeyse hepsi gençlik filmi yani gençlik filmi sevenler kaçırmasın. 


FİRST LOVE



       İzlediğim ilk Taylan Filmi ve bence oldukça iyiydi. Zaten izleğin film iyiyse o ülke filmlerini izlemek istiyorsun, yok değilse baş yapıt olsa bir daha o tarafa bakmak istemiyorsun. Gelelim filmimize esas kızımız okulun en yakışıklı oğluna vurgundur. Ve onun için güzelleşme serüveni başlar ve bildiğin mutasyon geçirerek bizlere "çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır" cümlesini onaylatır. Amaaannn klasik çirkin kızın güzelleşmesi filmi deme zaten öyle olsa buraya yazma gereği duymazdım. Yani tabi ki filmin sonu sürprizli, böyle filmleri çok seviyorum iyi seyirler =) Aşağıya linkini ekliyorum. 




OUR TİMES




        Yine bir oğlan ve onu seven çirkin kızımız var. Kız oğlanın ilgisini çekmek için uğraşıyor. Hayda yukarıdakinin aynısı işte ne üşünmeden yazıyorsun deme tabi ki aynısı değil oldukça da farklı... Birde okulun belalı bir çocuğu var. Bu üçlünün arasında yaşananlar anlatılıyor. Bu arada hep olur ya bir haksızlık karşısında okulda, işte, sokakta böyle bağırmak istersin ama hiç bişey yapamazsın ya (ben bağırırım haksızlığa gelemem deme o filmlerde oluyor canım, ha sakın bana ispatlamak için de böyle bir girişimde bulunma)   işte bir tanesi senin benim yerime haykırıyor haksızlığı, spoi vermemek adına çok detay vermiyorum. Ama izle uzatırsan pişman olacaksın niye daha önce izlemedim diye. Aşağıya linki bırakıyorum iyi seyirler...




HELLO STRANGER



      Kız nişanlısından habersiz gizlice Tayland'dan Kore'ye seyahata gider tam bir Kore manyağıdır hatta gittiğinde dizi çekimlerinin yapıldığı yerlere gider. Oğlan ise sevgilinden ayrılmış arkadaşları onu hara güre Kore'ye yolluyor çok normal bir seyahat değil =) Neyse oğlan dil bilmiyor, yol bilmiyor bu yüzden afiyetle köpek eti yiyor mesela (Korelilerin köpek eti yediğini biliyor muydun? yemedikleri bir şey var mı ben onu merak ediyorum). Daha sonra Koreyi beraber geziyorlar öyle bir gezme ki gülmekten yaş geliyor gözünüzden oğlan Koreyi ve sevenlerini bildiğin tiye alıyor... Daha detaylı konu içeriğine ve filme aşağıdaki linkten ulaşabilirsin...



YES OR NO



        Bunu yazıp yazmamakta kararsızdım ama film beğenilmiş ki 2. sini çekmişler, hatta öyle beğenilmiş ki google da çıkmadığı halde 3. sünü aratmışlar ( yoksa çıkdı mı?) Eee o zaman neden kararsız kaldın diyicen, Çünkü bu Taylandın ilk Lezbiyen filmi... Öyle müstehcen görüntüler yok rahatlıkla izleyebilirsin.. İster saygı duyarsın,  ister tü reziller dersin seçim senin...Şimdi şöyle; kızımız, oğlumuz diye başlayamıyorum olaya. İyisimi sen konu ve içeriğine aşağıda vereceğim linkten ulaş... Şunu da eklemeden edemiyor konuya takılıp itici bir film olduğunu düşünme. 2. cisini 1.si kadar sevmedim. İyi seyirler =)




TEACHER'S DİARY



        Birazda eğitim öğretimle ilgili film tavsiye edelim. Filmin verdiği mesaj güzel... Tuttuğunu koparan, azimli bir öğretmenimiz var ve dik başlı ve dik başlılar istenmez. O yüzden onu taşradan da beter bi r yere yolluyorlar. İçinde 3-5 öğrencinin olduğu yüzen bir okula öyle yüzen okul deyince kulağa hoş geliyor ama öyle değil. Daha sonra kız bu okulu bırakıyor ve okula ücretli öğretmen atanıyor tabi ki mesleği öğretmenlik değil işten de hiç anlamıyor ama bayan öğretmenin günlüğünü buluyor ve onu rehber ediyor. Kadını öyle takdir ediyor ki onu bulmak için peşine düşüyor... 

Peki buluyor mu? Cevabına aşağıdaki linkten ulaşabilirsin?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder